Wednesday 22 October 2014

~~Set Bersalin Shaklee~~

Bismillah.. (Challenge Day-8)

Apa khabar para pembaca blog Vitamin Engineer hari ni? Hari ni kan cuti umum Deepavali. Mesti ramai yang keluar luangkan masa dengan keluarga kan? Apepun semoga segalanya menceriakan hari anda.

Hari ni saya tertarik dengan satu testimoni Set Bersalin / Berpantang Shaklee yang saya jumpa. Kelahiran dengan kisah yang tragis. Jom tengok!




Alkisah kakak ni koma selama 2hari selepas melahirkan. Jadi bila sedar dari koma tu, kakak ni dapati susu badan tak keluar. Tambah tragis kakak ni memang ada sejarah hitam semasa berpantang. Demam semasa dalam pantang tu dah memang lazim. 

Tapi selepas mengamalkan set berpantang / bersalin shaklee, Alhamdulillah la susu keluar mencurah-curah. Yang tambah mengujakan walaupun koma selepas bersalin, tapi lepas tu takde pulak demam yang menyinggah sepanjang berpantang. Seronok kan? 

Anda nak jugak merasa pengalaman berpantang dengan Shaklee? Jom berkenalan dengan supplement-supplement hebat dalam set ini.

Ostematrix - Mengganti semula kalsium, sangat penting terutama bagi ibu yang menyusukan. Selain itu ostematrix juga sangat membantu dalam melawaskan masalah sembelit. Bagi ibu-ibu yang sering trauma nak buang air besar selepas melahirkan tu, jangan risau jika anda ada masalah sembelit.


ESP - Membantu membekalkan tenaga serta meningkatkan sistem imun si ibu. Selain itu ESP juga membantu mempercepatkan proses penghasilan susu.




Vitamin C - Membantu mempercepat proses penyembuhan luka dan meningkatkan daya imun ibu dan bayi. Selain itu, bonus dengan penggunaan Vitamin C ialah ianya mencantikakn kulit.



B-Complex - Membantu mengawal emosi ibu dengan memberi rasa tenang serta mengurangkan stress.


Vita-Lea - Membantu ibu untuk kekal bertenaga sepanjang berpantang. Jadi si ibu mampu untuk membuat kerja-kerja rumah yang ringan serta menguruskan anak.



Zinc Complex - Merupakan komponen utama ikan haruan yang sememangnya berfungsi dalam memastikan luka cepat sembuh. Tidak kiralah sama ada bersalin normal mahupun melalui proses pembedahan. Selain itu, bagi ibu-ibu yang mengalami buasir kerana meneran semasa bersalin adalah sangat saya cadangkan untuk makan Zinc ini.


Seronok kan? Jadi masalah lazim selepas melahirkan yang selalu kita dengar seperti jahitan terbuka, sembelit, buasir, lemah, susu kurang dan lain-lain boleh kita hindarkan.

Nak tengok satu lagi testimoni? Jom!



  • Luka bersalin cepat sembuh.
  • Rahim cepat kecut.
  • Pembuangan air besar lancar.
  • Berat cepat turun.
  • Badan cergas dan sihat.

Nak jugak? 
Hubungi saya di 0127946356.
Atau add fb saya Lina Nawwarah Shafie untuk direct chat dengan saya.

Dah tak sabar nak order sekarang? Klik link di bawah.


-Sekian-






No comments:

Post a Comment