Monday 20 October 2014

~~Kulit Licin Kemerah-merahan dengan ESP~~

Assalam... (Challenge day-6)

Hai kawan-kawan...
Ada cermin di sekitar anda? Pi belek kulit muka jap kat cermin tu. Renung sejenak, apakah gred kulit wajah anda? Licin? Berkilat? Berjerawat halus? Kusam? Berkedut? Atau menggerutu?
Lepas tu letak tangan sebelah pipi. Sekatakah tona kulit anda? Kulit muka dan tangan sama tona tak? Atau kulit muka putih melepak, tapi badan masih tona asal? Hihi..

Sejak kebelakangan ni berlambak-lambak aneka produk kecantikan kulit di pasaran kan? Siap transformasi pantas kulit bertukar warna dalam masa 3hari. Tapi masa menyapu produk kat kulit tu, pipi rasa panas je. Tahan... tahan.. Nak cantik punya pasal. Awal-awal pakai ok lagi. Dah sebulan pakai, kulit jadi macam udang kena panggang bila keluar tengahari.

Saya pasti ramai antara kita yang bergalak nak cantik. Untuk suami, mahupun keyakinan diri sendiri. Tapi paling penting sila pastikan produk yang anda pakai / consume itu selamat. Lagi seronok kalau dapat faedah berganda dalam satu produk. Anda nak kulit licin, tidak berminyak, tidak berkilat, gebu serta kemerah-merahan? Saya ada! ESP.


ESP - Protein tinggi kualiti

ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee memiliki kualiti protein yang tinggi kerana kacang soya yang digunakan didalam penghasilan ESP hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Ini bermakna kebaikan protein di dalam ESP adalah terpelihara dan tidak terjejas semasa proses penghasilannya sama sekali. 


Kulit Remaja

Anda inginkan kulit licin seperti muda remaja? Lihat apakah kemampuan ESP didalam melaksanakan impian kulit cantik ini :

  • Meransang pembentukan semula kulit
  • Meransang pembentukan semula otot
  • Mengurangkan kedutan
  • Agen anti-penuaan
  • Mengembalikan radian kulit
  • Mengembalikan kepejalan otot
  • Mempercepat penyembukan luka
  • Mengurangkan kesan parut


Asid Amino - Kunci Awet Muda

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan sel kulit baru dan juga merawat sel-sel kulit lama yang rosak. Tahukah anda bahawa protein terdiri daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut keperluan tubuh manusia? Asid amino ini penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, dan lain-lain. Bermakna pengambilan asid amino yang kerap adalah kunci kepada awet muda! Dan asid amino ini terkandung di dalam ESP. 


Best kan ESP ni? Nak tengok testimoni teransformasi hebat setelah minum ESP? Jom!


Testimoni 1 - Kulit semakin cerah, jerawat yang dulu meriah kini dah malu-malu dah nak memunculkan diri.





Testimoni 2 - Kesan pantas. Kulit semakin cerah dan licin setelah mengamalkan ESP.



Testimoni 3 - ESP tingkatkan keyakinan diri. 
"Di sini saya nak berkongsi testimoni dari saya. Tipulah kalau saya kata saya tak nak cantik dan kurus. Semua perempuan nak kan begitu. Start saya remaja saya mula rendah diri dengan diri sendiri. Sebab badan yang agak berisi dan muka yang banyak masalah.  Saya dah cuba banyak produk secara jujurnya. Konon boleh cantik dalam masa 3 hari la.. sehari la.. Tapi semua ada kesan sampingan. Jerawat mula timbul la.. Gatal-gatal la.. So kawan saya mula syorkan ambil ESP Shaklee. Mula-mula agak was-was. But bila dah cuba Alhamdulillah bagus sangat. Selain kesihatan dan kecantikan, boleh diet dengan ESP Shaklee. ESP banyak ubah diri saya" - Puan Ara Akmal





Inginkan kulit cantik? Dapatkan ESP sekarang!

Anda boleh pm/Whatsapp saya di 0127946356.
Atau add fb saya Lina Nawwarah Shafie untuk direct chat dengan saya.

Atau anda dah tak sabar nak order ESP sekarang? Tekan sini. 


Wassalam.

No comments:

Post a Comment