Wednesday 12 November 2014

~~Shaklee Supplement Terbaik~~

Day 29th

Selamat sejahtera semua. 
Bersama dengan Shaklee membawa seribu kemanisan pada saya. Saat paling menggembirakan adalah apabila pelanggan yang menggunakan Shaklee sangat teruja berkongsi tentang manfaat yang mereka perolehi dari apa yang mereka ambil. Rasa sangat seronok dapat membantu mereka yang memerlukan. Lebih-lebih lagi bagi mereka yang ambil supplement Shaklee dalam usaha melawan kesakitan.

Perkongsian hari ini adalah cerita tentang mak cik saya. Hari ni mak cik saya yang dalam lingkungan umur 40-an datang ke rumah atas urusan tertentu. Mak cik saya ni dalam 2 bulan kebelakangan ni mula ambil produk Shaklee dengan pelbagai tujuan. Set pertama yang beliau ambil adalah Nutriferon untuk anaknya.


NUTRIFERON

Mak cik saya ni ambil Nutriferon untuk anaknya yang kecil dalam lingkungan umur 3@4tahun. Profesion sebagai suri rumah disamping menjaga anak sendiri, mak cik turut menjaga 2 kanak-kanak lagi. Jadi yang selalu menjadi masalah bila sorang demam, yang lain pun berjangkit. Sebab tu mak cik saya sangat perlukan Nutriferon ni sebab nak hindar kanak-kanak ni dari mula demam lagi. Dan Alhamdulillah kesannya memang dapat seperti apa yang Shaklee janjikan. Budak-budak tu bila badan mula terasa dedor je, mak cik saya terus campurkan 1/2 sachet dalam susu mereka. Memang tak jadi demam. Bukan setakat budak-budak, maknya sendiri bila badan dah mula tak sedap je, terus bancuh 1 sachet. Alhamdulillah lepas tu kembali ok.

Nak tengok testimoni lain pengguna Nutriferon? Jom lihat.







ESP

ESP diambil dengan tujuan elak rambut gugur. Sebab mak cik saya ni memang ada masalah rambut banyak gugur. Sampai anak daranya pun macam menurun masalah si ibu. Atas karpet, tempat tidur, bilik air memang penuh dengan rambut. ESP mengandungi asid amino yang penting dalam pembinaan rambut. Tapi disebalik tu nak tahu apa yang mak cik saya perolehi? 
  • Kulit sentiasa terasa lembab je. Tumit kaki yang dulu kasar dan merekah kini dah licin dan lembab. 
  • Paling best, sempat saya bisik kat dia : "Cik minum ESP ni tak rasa breast makin menegang ke?". Nak tau apa jawapan mak cik saya? "Eh ada...bukan breast je, punggung pun naik ni ha". Amboi... mak cik saya dah dalam kategori 4series tau. Boleh repair lagi. Takde masalah. Hihi.
  • Lagi satu katanya sebelum ni bila period darah dah keluar yang coklat je. Tapi sekarang, darah period dah merah balik macam dolu-dolu. Seronok dengar.
Nak tengok testimoni lain pengguna ESP? Jom lihat.







VIVIX

Ok ini the best product. Mak cik saya beli Vivix bulan lepas. Bukan untuk makan sendiri tapi untuk ayahnya yang dah berumur lingkungan 70-an. Ayahnya memang dah tak berapa kuat. Maklumlah orang dah ada umur. Keadaan ayah mak cik saya bertambah buruk bila beliau menghidap masalah kelenjar prostat. Keadaan makin kritikal bila tak lama kemudian, doktor mengesahkan pula yang di kelenjar yang bermasalah tu, telah mula tumbuh akar. Bermaksud possibility untuk menjadi kanser sangat tinggi. Jadi dengan hati yang berat pembedahan membuang prostat terpaksa dilakukan menggunakan rawatan laser. Sejak tu ayah mak cik saya ni semakin lemah. Mudah penat. Atas sebab itulah mak cik saya ni belikan ayahnya Vivix. Katanya ini bukan produk pertama yang dia belikan. Sebelum ni dah bermacam produk. Tapi semuanya takde kesan yang ketara.

Ingin tahu apa yang dia perolehi selepas pengambilan Vivix?
  • Ayah mak cik saya ni memang kerap diserang sakit sendi. Bila sakit tu datang, sampai menangis-nangis dibuatnya. Katanya macam ada benda menjalar dalam badan. Tapi setelah minum Vivix, sakitnya memang dah kurang. Dah takde adegan tangisan dalam kesakitan.
  • Sebelum ni beliau memang dah takde selera makan. Hari-hari suruh orang rumahnya tanak bubur je. Makan bubur kosong sekadar nak isi perut. Tapi sekarang, dah takde special request. Apa yang orang makan, itu yang dia makan. Selera makan semakin terbuka. 

Nak tengok testimoni lain pengguna Vivix? Jom lihat




Best kan produk Shaklee ni. Anda yang ingin memiliki mana-mana dari produk di atas boleh hubungi saya di : 
Call/Whatsapp : 0127946356  fb Chat / Messenger : Lina Nawwarah Shafie  email : linanawwarah@gmail.com



Konsultasi sepanjang hayat untuk pelanggan saya.

No comments:

Post a Comment