Thursday 6 November 2014

~~Projek Memikat Suami dan Keyakinan Diri Selepas Bersalin~~

Assalam.... (day 23rd)

Selamat datang ke blog Vitamin Engineer!
Waktu berpantang iaitu waktu selepas melahirkan anak sudah tentu merupakan jangka masa yang kritikal untuk para ibu mendapatkan semula apa yang 'pernah' dimiliki.
Ada juga pendapat yang mengatakan bahawa apa yang kita 'pantangkan' dalam waktu ini akan menentukan bagaimana kita di hari yang akan datang.
Anda faham maksud tentang kata-kata ini? Mari saya huraikan.



Sewaktu mengandung, bagi kebanyakan wanita akan mengalami masalah wajah pucat dan kelihatan kusam. Ini mungkin adalah kerana ketika kehamilan, semua nutrisi yang diperoleh oleh tubuh si ibu terpaksa dikongsi bersama bayi. Tidak terkecuali jega ada yang mengatakan bahawa ini adalah fenomena 'pembawakan budak'. Selain itu, bagi sesetengah ibu akan mengalami masalah kulit bertukar menjadi garis-garis hitam di bahagian tertentu seperti di leher, ketiak dan celah peha.

Ketika kehamilan juga, berat badan si ibu sudah pasti akan meningkat drastik. Setelah bayi dilahirkan, sudah pasti agak sukar bagi si ibu mendapatkan berat badan asal dengan cepat terutama bagi ibu yang menyusukan anaknya sendiri. Takkan pula ibu hendak diet / berpantang makan bersungguh-sungguh kan? Kerana ketika menyusukan si ibu haruslah makan dan minum dengan cukup agar susu dapat dihasilkan secukupnya pada setiap waktu. Bentuk badan pula usah dibahas. Memang menggeleber di sana-sini.

Selain itu, ketika kehamilan masalah keputihan pastinya menghantui setiap wanita. Kemudian setelah melahirkan dengan bekas jahitan dan sebagainya, bukan mudah untuk para ibu mempersiapkan kembali 'dalaman'nya kembali seperti dahulu.

Jadi apakah yang saya katakan tentang 'sesuatu yang pernah kita miliki' sebelum kehamilan?
Jawapan saya ialah :
  • Kulit yang cantik 
  • Wajah yang 'glow'
  • Bentuk badan yang ramping
  • Berat badan yang ideal
  • 'Dalaman' wanita yang sempurna

Entri kali ini ingin saya kongsikan bagaimana set-set Shaklee mampu membantu anda di dalam 'Projek Memikat Suami' hanya dengan menggunakan supplement-supplement hebat ini. 
  • Semulajadi
  • Tidak perlu dadah
  • Tidak mengganggu penghasilan susu ibu

Projek kulit wajah 'glow'

Untuk mendapatkan semula kulit wajah yang 'glow' serta tona kulit tubuh sekata semula, anda boleh mencuba dengan pengambilan Vit C, Vit E dan yang paling penting ialah ESP. Di samping mendapatkan tekstur dan warna kulit yang cantik dan cerah semula, anda turut akan memperolehi manfaat-manfaat lain dari setiap produk. ESP contohnya sangat bagus dalam mempercepat penghasilan susu ibu. Ingin lebih info mendalam, Anda boleh baca tentang rangkain produk untuk kecantikan kulit di sini.
Jangan risau. Kesemua produk yang dicadangkan adalah sesuai untuk ibu yang dalam proses berpantang.




Projek membentuk tubuh dan berat badan asal.

Untuk mencapai tujuan ini, anda boleh mencuba Set Slimming Budget dari Shaklee. Ia mengandungi Lecithin dan Alfalfa serta menambah Herbalax untuk memantapkan kembali muscle di bahagian perut. Anda boleh membaca secara terperinci di sini.
Untuk kesan lebih efektif dan cepat, anda boleh menambah Omega Guard yang sangat pantas membakar lemak. Terperinci tentang Omega Guard, anda boleh baca di sini.



Projek dalaman wanita

Untuk tujuan ini? Jangan risau. Apa yang diperlukan adalah Alfalfa yang terdapat dalam Set Slimming di atas. Sesungguhnya Alfalfa adalah saya gelar sebagai kacip fatimah moden. Jadi sudah pasti ianya adalah sahabat wanita.

Anda boleh juga mencuba GLA yang sangat bagus dalam mengawalselia dalaman anda. Baca lebih tentang GLA di sini.


Testimoni 1 



Testimoni 2




Testimoni 3



Testimoni 4



Testimoni 5




Berminat dengan rangkaian produk ini?
Anda boleh hubungi saya untuk konsultasi yang lebih detail dan tepat di :
Call/Whatsapp : 0127946356 fb Chat / Messenger : Lina Nawwarah Shafie email : linanawwarah@gmail.com 


-Sekian-







No comments:

Post a Comment