Friday 17 October 2014

~~Saya Percaya Dengan Set Kehamilan Shakleee~~

Bismillah... (3rd day)

Hai semua..hari ni saya nak share tentang Set Kehamilan Shaklee (Trimester Pertama). Rasa confident nak share tentang set ni sebab saya sendiri mengamalkannya dari kehamilan pertama, hingga sekarang (kehamilan ke-2.Now 11wks already.Yeay!!).



B-Complex - Kandungan asid folic yang mencukupi di dalam B-Complex ini membantu mencegah kecacatan dalam tiub neural bayi.

Vitalea - Merupakan multivitamin terbaik dengan zat besi yang akan emmbantu dalam pembentukan sel-sel darah merah dan mengatasi masalah hb rendah.

Vita C Plus - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan. Juga menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta kesihatan seluruh anggota badan.

Ostematrik - Membantu pembentukan tulang & gigi yang sihat serta mengurangkan sakit belakang & kebas-kebas yang lazimnya dialami oleh ibu-ibu mengandung.


Ini dia rangkaian produk yang terdapat dalam set kehamilan untuk trimester pertama ni. Yup! Saya ambil kesemuanya. Banyak? Tak la... Saya confident ambil kesemuanya sebab saya yakin pada fungsi setiap produk yang membantu memelihara kesihatan saya dan baby sepanjang kandungan.

Perkongsian saya sepanjang saya mengamalkan set kehamilan Shaklee ni, memang saya perolehi kesan seperti yang dijanjikan. Insya-Allah nukilan yang akan datang, saya akan ceritakan pengalaman terperinci saya sepanjang kehamilan pertama dengan Shaklee.

Sebelum tu jom kita tengok pengalaman-pengalaman manis bakal-bakal ibu lain dengan Set Kehamilan Shaklee ni :

Testimoni 1 - Stop ubat klinik, hb cantik dengan Shaklee.



Testimoni 2 - Berat naik dengan cantik, hb maintain dengan pen biru, tak payah minum air gula.



Testimoni 3 - Lagi hb cantik dengan sekali ganda dos pengambilan Vitalea bagi yang bermasalah.



Seronok pregnant dengan Shaklee ni. Pengalaman sepanjang kehamilan memang mudah tak seperti cerita-cerita yang lazimnya kita dengar tentang ibu mengandung ni. U'olz kalau nak mencuba sendiri set ni boleh contact saya di nombor 01279346356 ye. Ataupun add saya di fb Lina Nawwarah Shafie untuk direct chat dengan saya.

Atau jika anda nak direct order, boleh gunakan link dibawah :


Sekian, wassalam.



No comments:

Post a Comment