Wednesday 15 October 2014

~~1001 Manfaat ESP~~

Hai semua!

1st day..hari ni saya nk share pasal ESP. One of our best-seller product. Sebut je "SHAKLEE" mesti ramai yang terbayang ESP. Especially untuk para wanita, ESP ni memang mempunyai 1001 manfaat yg memang best untuk mereka. Eh jangan salah sangka. ESP juga sesuai untuk lelaki, juga untuk anak-anak yang berusia 1 tahun ke atas.




ESP merupakan minuman yang berasaskan soya. 
Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee di dalam penghasilan ESP hanya mengandungi "non-GMO" (non-genetically modified organism) yang mana ia diproses pada suhu yang rendah jadi khasiat semulajadi yang ada di dalam kacang soya itu sendiri tidak terganggu sama sekali.
ESP Shaklee juga menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Satu hidangan ESP ini juga bersamaan dengan 2x ganda daging, 4kali ganda telur, 12x ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Pasti ramai antara anda yang tertanya-tanya apakah manfaat ESP yang buat ramai orang percaya dan menjadi pengguna tegar ESP ye?
Jom tengok antara kebaikan ESP. Mungkin anda juga berada di dalam senarai orang2 yang perlu mengambil ESP :

  • Jika anda ibu yang sedang menyusukan anak, ESP mempercepat penghasilan susu ibu.


  • Jika anda punya masalah kulit, jangan risau. ESP mampu membantu semua masalah kulit kerana ESP merupakan protein yang akan membaikpulih struktur asas kulit dan membantu mempercepat penghasilan sel-sel baru kulit. Parut jerawat dan jeragat akan pudar, kulit anda juga akan tampak gebu dan berseri. Masalah kulit kering juga akan hilang.
  • Jika struktur badan anda sudah mula berubah, terutama bagi wanita yang pernah melahirkan dimana payudara sudah mula mengendur, jangan risau. ESP akan bantu menegangkannya kembali.
  • Jika anda sedang hamil, ESP akan membekalkan tenaga dan kesihatan untuk ibu dan anak yang dikandung. Ibu tidak akan mudah letih dan lemah seperti yang lazimnya dialami oleh ibu yang sedang hamil.
  • Jika anda sedang hamil dan berhajat untuk memberi susu ibu ekslusif / 100% penyusuan susu ibu sahaja untuk anak anda setelah dilahirkan, pengambilan ESP semasa hamil akan membantu tubuh anda bersedia ke arah itu.
  • Jika anak anda mempunyai masalah kulit sensitif seperti kesan gigitan nyamuk mudah menjadi kudis, mahupun parut akibat campak masih tidak hilang, ESP juga mampu membantu memudarkan parut lama disamping meningkatkan lagi tahap kekebalan kulit anak anda.
  • Jika anda mempunyai masalah berta badan seperti terlalu kurus, cara pengambilan ESP yang betul akan membantu anda meningkatkan berat badan secara selamat.
  • Tidak terkecuali juga bagi anda yang ingin mengurangkan berat badan, dengan nasihat serta cara pengambilan yang betul dari saya akan membantu mengurangkan selera makan anda sekaligus membantu anda mendapatkan berat badan ideal.
  • Jika anda jenis yang mudah dan kerap letih, ESP juga akan membekalkan tenaga yang lebih kepada anda.
  • Jika anda mengidamkan cahaya mata, ESP membantu meningkatkan kesuburan dengan membaikpulih sel-sel pembiakan yang tidak normal.
  • Jika anda ibu berpantang, ESP membantu tubuh anda membaikpulih luka dengan lebih cepat
  • Jika anda mempunyai masalah gastrik, ESP mampu membantu anda mengatasi masalah ini.

Banyak kan kebaikan ESP? So, adakah anda tergolong di dalam golongan di atas?
Dapatkan ESP segera dari saya.
Anda boleh direct hubungi saya di 0127946356
atau
Add FB saya : Lina Nawwarah Shafie untuk direct chat dengan saya.

Atau anda boleh juga direct order ESP menggunakan link di bawah :



Teringin nak tengok antara testimoni2 hebat pengguna ESP? Jom!



Testimoni 1 - Amalkan ESP semasa hamil, anak kulit putih, sihat dan gebu. Susu ibu juga meriah.


Testimoni 2 - Ambil ESP untuk kesihatan anak, ibu juga kulit menjadi cerah, tompok2 hitam semakin pudar. Baby yang menyusu juga cepat kenyang dan kurang meragam. 


Testimoni 3 - Penghidap gastrik tegar. Mampu berpuasa setelah mengambil ESP. Sambil menyusukan anak juga tiada masalah.



Testimoni 4 - Hanya 1 gelas ESP setiap pagi, susu ibu meriah.




So ape lagi? Jangan ragu-ragu lagi dengan ESP.
ESP adalah milk-booster terbaik!
Jom cuba!






No comments:

Post a Comment