Thursday 8 January 2015

~~Vivix..Supplemen Terbaik~~





Vivix merupakan produk revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular. Apakah dia 4 mekanisma penuaan ini?


4 Mekanisma / Penyebab Penuaan

1) Kerosakan DNA
    Setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA setiap hari.       Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik allu menghasilkan satu kesilapan dalam pengkalan data tersebut yang akhirnya akan mengganggu fungsi sel. Di sini, Vivix akan melindungi dan memperbaiki sellular DNA tersebut.

2) Pengawalan genetik
    Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur. Ujian klinikal menunjukkan bahawa ramuan Vivix mampu mengaktifkan satu kawalan genetik utama yang membantu melambatkan proses penuaan.

3) Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel.
    Penjana tenaga (mitochondria) di dalam sel berfungsi untuk menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Oleh yang demikian, apabila kecekapan mitochondria ini menurun, maka funsi sel juga turut menurun. Dengan pengambilan Vivix, ia akan membantu menggalakkan pembentukan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4) Penimbunan protein AGE
    Apa dia protein AGE? AGE ialah Advanced Glycation End Products. Protein ini akan menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel. Dengan pengambilan Vivix akan melambatkan pembentukan protein AGE ini.


Manfaat Vivix

Disamping berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang melambatkan proses penuaan, Vivix juga membantu memelihara :

  • Kesihatan jantung
  • Kesihatan otak
  • Sistem imun
  • Perlindungan anti-oksidan
  • Meningkatkan tenaga
  • Meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh
  • Menyokong kesihatan sendi

Ramuan Utama Vivix

Pastinya anda tertanya-tanya, apakah bahan yang terkandung di dalam Vivix sehingga ianya mampu menembusi DNA manusia serta memberi pelbagai manfaat yang hebat? Tiada rahsia. Anda boleh lihat di sini.

1) Anggur Muscadine
    

Inilah rupa anggur Muscadine. 
Ia merupakan satu-satunya anggur semulajadi yang mempunyai lebih daripada satu kromosom.
Anggur Muscadine adalah sangat berbeza daripada anggur-anggur lain kerana mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi.
Kandungan ini mampu menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan juga anti-bakteria.



Anggur Muscadine vs Anggur Biasa


2) Purple Carrot

Purple Carrot merupakan sumber terbaik vitamin A.
Ia juga mengandungi anthocyanins iaitu merupakan anti-oksidan yang sangat mustajab. 
Kajian menunjukkan bahawa anthocyanins ini telah mempamerkan banyak aktiviti biologi seperti bertindak sebagai anti-oksidan, anti-mikrobial dan anti-carcinogen.
Ia juga menunjukkan kesan pada saluran darah, platlet dan lipoprotin yang berkebolehan untuk mengurangkan risiko penyakit koronari jantung
Asid klorogenik yang terkandung di dalam Purple Carrot ini bertanggungjawab di dalam mengurangkan diabetes yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.


3) Elderberry

Elderberry sangat berkesan dalam mengubati simptom flu, terutamanya Influenza B. 
Berry mengandungi flavonoids dimana ianya mempunyai ciri anti-oksidan yang kuat sekaligus mengukuhkan sistem imun tubuh dalam melawan jangkitan virus dan bakteria.
Elderberry juga sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin yang memberi kesan anti-radang.
Ia juga mampu mengurangkan simptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.
Elderberry dan ekstraknya juga mampu membantu di dalam masalah seperti asthma, batuk, sesak hidung, sesak dada, diabetes, merendahkan tahap kolesterol, strok, serangan sakit jantung, mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.


4) Japan Knotweed


Japan Knotweed adalah merupakan sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat di dalam ekstrak kulit dan biji anggur merah.
Resveratrol membantu melambatkan penuaan, merendahkan kolesterol, menurunkan tekanan darah, dan mengurangkan berat badan.


TESTIMONI PELBAGAI FUNGSI VIVIX

Vivix membantu masalah diabetes


Vivix untuk awet muda


Vivix bantu masalah strok

Vivix bantu masalah ketagihan rokok


Vivix supplement terbaik untuk warga emas

Macam mana? Memang terbaik kan Vivix ni?

Ingin miliki Vivix?
Hubungi saya : LINA di 0127946356 sekarang!








    


No comments:

Post a Comment