Saturday 10 January 2015

~~7biji Oren Dalam Satu Tablet~~

Tahukah anda?
Khasiat setiap tablet Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7.5biji buah oren sunkist umpama anda makan bersama kulitnya sekali!

Ya, ini benar!



Apa lagi yang istimewa dengan supplemen ini?
Vitamin C Shaklee merupakan "sains pembebasan berterusan secara semulajadi" di mana vitamin C yang telah diambil ini dibebaskan sedikit demi sedikit setiap jam.
Jadi tubuh kita tetap memperolehi vitamin C dalam jangka masa yang lama.
Hebat bukan?

Ujian klinikal telah menunjukkan bahawa vitamin C di dalam 2 tablet vitamin C Shaklee mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24jam! Bermakna tubuh anda akan memperolehi bekalan Vitamin C sepanjang hari. Wow!

Ingin tahu apa yang Vitamin C hebat ini mampu lakukan?
Jom tengok!


Manfaat 

  • Membentuk kolagen - Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu memperbaiki kedutan dan menghalang otot dari menjadi lembik.
  • Memperbaiki simptom pendarahan - Kekurangan vitamin C adalah penyebab utama bagi masalah gusi berdarah, lebam di kulit, kecederaan lambat pulih, kulit menjadi kering, ruam dan kulit kasar. Jadi, bekalkanlah vitamin C yang cukup kepada tubuh anda.
  • Meningkatkan imun tubuh - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mengurangkan alergi hidung dan kulit, serta membantu merawat masalah asthma. Ia juga mempercepatkan pemulihan serta mengurangkan simptom akibat flu dan selsema.
  • Memerangi kanser - Vitamin C ialah satu-satunya anti-oksidan yang mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser serta membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Radikal bebas juga dapat dihapuskan sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan kulit - Pengambilan vitamin C setiap hari mampu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen (jeragat).
  • Memperbaiki insomnia - Membantu menangani masalah berkaitan mental seperti stress dan keresahan.
  • Mengekalkan kolesterol sihat - Vitamin C mampu mengurangkan kolesterol, mengawal tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang dari berlakunya pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral serta skurvi.

Tahukah anda ?

Tahukah anda bahawa tubuh manusia tidak dapat menghasilkan vitamin C secara semulajadi?
Tambahan pula, vitamin C adalah larut air dan akan hilang secara berterusan dari tubuh kita.

Berikut adalah antara perkara-perkara yang menyebabkab berlakunya penyusutan vitamin C dengan cepat di dalam tubuh seseorang :
  • Sebatang rokok mampu melupuskan 50 - 100mg vitamin C.
  • Keresahan akan mempercepatkan penyusutan vitain C
  • Kontraseptif dan pil penahan sakit akan menyusutkan vitamin C dengan banyak.
Inilah sebabnya mengapa kita perlu mengambil vitamin C setiap hari.

Ingin lihat apa yang Vitamin C Shaklee telah lakukan?
Jom tengok testimoni!


Testimoni

Hasil dengan pengambilan Vitamin C bersama Set Lengkap Kecantikan Kulit.
Superb kan? Total transform to a new look!


Kulit licin, parut jerawat pudar


Setelah pengambilan Vitamin C bersama Vitamin E

Kurang bersin, pembuangan lancar, kulit lembut, malah jerawat time period pun dah tak muncul.


Masalah jerawat dan parut lama pudar setelah 2minggu pengambilan.
Kulit kusam tiada lagi!


Amacam? Best kan Vitamin C Shaklee ni? Memang tak dinafikan ramai yang mengambil Vitamin C ni bagi tujuan kecantikan.Tapi yang lebih seronoknya, kesan-kesan lain yang tak dijangka pun kita dapat. Sila refer manfaat-manfaat lain Vitamin C Shaklee yang tersenarai di atas tu ye.

Nak order cepat?
Hubungi saya, LINA di 0127946356 , pengedar Shaklee seluruh Malaysia.










No comments:

Post a Comment