Thursday 14 August 2014

Set Slimming Budget

Salam semua..

Semua orang suka tubuh yang kurus, pinggang yang ramping dan perut yang kempis kan??
Terutama wanita. Saya yakin, semua wanita ada impian untuk kurus, mahupun kembali kurus.
Tapi tak semua orang punya kemampuan untuk beli produk2 nak kuruskan badan ni kan?
Yang lagi frust tu, kebanyakan produk pelangsingan di pasaran sekarang, masa pengambilan memang hilang berat badan. 
Tapi malangnya, bila dah stop ambil tu, badan macam makin dipam-pam pulak. Hadoi..

Frust kan...bila pergi kedai baju, baju yang berkenan takde saiz?
Frust kan...bila laki macam acuh tak acuh je dengan kita?
Frust kan..bila orang pandang sambil dahi berkerut?
Paling frust bila selfie ada double chin!!! Waaaa...x suke!!

Okeh! Tutup dah cerita mampu tak mampu nih! 
Sebab kami di Shaklee ada sediakan Set Slimming yang 'mampu' untuk anda.



Set Slimming Budget ni walaupun murah, tapi insyaAllah berkesan.
Cuba tengok kakak testimoni ni ha..


BEFORE and AFTER gitew...

Selalunya saya akan suggestkan produk untuk kurus ni berdasarkan keadaan pengguna.
Saya suka bertanya tentang habit, latar belakang dan current figure seseorang tu.
Kalau awak sama kes macam akak testimoni ni, akak ni tambah ESP sebab berselera makan.
ESP ada fungsi mengenyangkan.
Idok le kita sentiasa rasa nak mengunyah.

Satu lagi saya paling suka tanya berapa 'besar' pengguna tu sekarang?
Sebab saya suka tambahkan Herblax yang sangat sangat sangat bagus untuk detox badan sambil mengempiskan perut.
Kasi buang dulu lemak degil tu, lepas tu dah senang kita nak bagi clear! haha..

Eh tak lupe jugak yang nak kurus selama-lamanya..  ( Eh ade ea gitue??haha )
Kalau anda sangat pentingkan isu "Badan takkan naik balik walaupun setelah stop makan set slimming", anda boleh tambah cinch yang super power!
Hehe..

Jom kurus dengan murah dan jimat dengan saya!
Untuk mencuba set slimming ni, sila la contact saya ya :
Call / Whatsapp : 0127946356
atau
Email : linanawwarah@gmail.com
atau
Add FB saya : Lina Nawwarah Shafie

Ehh?? Ada 1 cara lagi paling best dan paling senang nak order Set Slimming Budget ni.Anda klik je link di bawah dan lakukan urusan peng'order'an anda sendiri, dan Set Slimming ni akan terus berada di depan pintu rumah anda.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=924bb9af4bf5704d357a612b986e0256

Feeeewitt!


No comments:

Post a Comment